ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
czyli jak profesjonalnie komunikować się z klientem w trudnych i wymagających sytuacjach
ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
czyli jak profesjonalnie komunikować się z klientem w trudnych i wymagających sytuacjach
Identyfikacja problemu
Ustalenie celu działania
Poszukiwanie rozwiązania
Wdrożenie rozwiązania
Celem tego modułu jest utrwalenie i udoskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej uczestników w kontakcie z klientami oraz przećwiczenie praktyczne umiejętności dostrajania się do klientów, tak by być lepiej zrozumianym. Uczestnicy przechodzą przez trening aktywnego słuchania, parafrazy, odzwierciedlania, zadawania pytań i wydawania precyzyjnych i rzeczowych komunikatów.
podręcznik Mental Gym z odpowiednimi narzędziami
szkolenie poprowadzone przez eksperta i doświadczonego trenera
certyfikat ukończenia szkolenia
follow-up – 30 dni mentoringu
Zorganizuj to szkolenie dla Twojego zespołu