ASERTYWNOŚĆ W RELACJACH
Jak budować postawę asertywną i komunikować się asertywnie
Trening przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją pewność siebie i asertywność w kontaktach z klientami, kontrahentami, współpracownikami oraz skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach biznesowych. Pierwsza część to budowanie wewnętrznej asertywności w oparciu o mocne strony, wzmacnianie umiejętności działania pomimo trudności oraz radzenie sobie z przeszkadzającymi emocjami. W drugiej kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji z klientami oraz asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych.
Zdobędą kompetencję radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi
Zapoznają się z konkretnymi technikami radzenia sobie z trudnymi rozmówcami
Rozwiną zachowania asertywne i wzmocnią postawę asertywną
Zdobędą poczucie kontroli oraz działanie z większą pewnością siebie
Wzmocnią umiejętność samokontroli i radzenia sobie z emocjami w warunkach trudności i presji
Zapoznają się z metodami jak asertywnie się komunikować