Budowanie i osiąganie celów

Budowanie i osiąganie celów

CEL SZKOLENIA:

 

Co sprawia, że zespół jest zaangażowany, otwarty na nowe wyzwania i z wytrwałością dąży do celu? Dlaczego niektórzy są zdolni do utrzymania wysokiego poziomu wysiłku i motywacji przez długi czas, a inni szybko rezygnują? Jak zwiększyć potencjał zespołu do wykonania ambitnych celów i wyzwań? W jaki sposób zwiększyć koncentrację członków zespołu na celach i ich poczucie wpływu?
Szkolenie ma na celu wyposażenie członków zespołu w narzędzia treningu mentalnego i umiejętne posługiwanie się nimi przy projektach i w pracy zespołowej.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • Zdobędą praktyczną wiedzę na temat sposobów budowania zaangażowania.
  • Rozwiną umiejętność wpływania na własną postawę oraz nastawienie tak, aby zwiększać wewnętrzną motywację.
  • Poznają strategie budowania wytrwałości, samodyscypliny i konsekwencji w działaniu oraz sposoby radzenia sobie z przeszkodami i trudnościami stojącymi na drodze do realizacji celu.
  • Dowiedzą się, jak zwiększać wydajność poprzez efektywniejsze radzenie sobie z czynnikami presji, wyzwaniami i stresem.
  • Zmierzą swój poziom zaangażowania i odporności za pomocą kwestionariusza MTQ48, pierwszego uznanego na świecie narzędzia do mierzenia siły i odporności.
  • Opanują umiejętność identyfikacji oraz zmiany negatywnych przekonań, które blokują potencjał i motywację.
  • Wzmocnią pewność siebie, podniosą efektywność osobistą i nauczą się, jak zwiększać ją w zespole.
kobieta pewna siebie

Chcesz wiedzieć więcej na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami:

kontakt@mentalgym.pl
504 187 567
660 446 583

PODOBNE SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zaangażowanie i wytrwałość – kluczowe czynniki efektywności
  • Jakie powszechne błędy popełniamy polegając na motywacji?
  • Droga do zaangażowania – motywacja a wytrwałość i samodyscyplina
  • Neurobiologiczne podstawy zaangażowania
  • Jasne i ciemne strony zaangażowania – budowanie samoświadomości
2. Zorientowanie na cel – jak budować koncentrację na osiąganiu celu i zwiększyć skuteczność w finalizacji zadań?
  • Dlaczego nie wszyscy lubią wyznaczać cele?
  • Oswajanie celu – jak przekształcać cele w coś, co da się osiągnąć?
  • Cele a nawyki – jaka jest między nimi współzależność?
  • Jak definiować sukces?
  • Proaktywność – jak budować współodpowiedzialność w zespole
  • Budowanie strategii – jak to robić, aby ułatwić zarządzanie celem?
  • Priorytety – nawyki skutecznego działania
  • Metody na utrzymanie i zwiększanie koncentracji
3. Mięsień wytrwałości – jak zwiększać konsekwencję i zaangażowanie?
  • Jak budować wytrwałość i systematyczność w dążeniu do osiągnięcia celów?
  • Samodyscyplina w pracy zespołu
  • Jak wzmocnić samodyscyplinę, by wytrwale i z determinacją dążyć do celu?
  • Jak ćwiczyć mięsień wytrwałości?
  • Wytrwałość kluczem do nie poddawania się przy pierwszej przeszkodzie i osiągania zamierzonych celów.
4. Budowanie nawyków skutecznego działania
  • Nawyki skutecznego działania w zespole
  • Pętla nawyku – jak zmieniać nawyki na bardziej efektywne?
  • Nawyki obniżające efektywność – jak je wyeliminować?
  • Jak budować zaangażowanie poprzez zmianę kluczowych nawyków?
  • Plan treningowy – zbudowanie strategii zmiany nawyku
5. Autodiagnoza własnego stylu działania i mocnych stron - koncepcja 4 C
  • Model 4C, czyli jakie cztery elementy determinują Odporność i Siłę Psychiczną?
    – Kontrola (Control)
    – Zaangażowanie (Commitment)
    – Wyzwanie (Challenge)
    – Pewność siebie (Confidence)
  • Omówienie komponentów odporności psychicznej: zdolność kontrolowania swoich emocji, wzbudzenia w sobie zaangażowania, pewność siebie, odporność, samodyscyplina, wytrwałość i dobre nawyki.
  • Zaangażowanie a pozostałe elementy modelu 4C – wzajemny wpływ
6. Wyzwania, trudności i niepowodzenia w pracy – jak się nie zniechęcać?
  • Blokady zewnętrzne – jak reagować na wyzwania, zmiany, stres, presję i trudności?
  • Jak konfrontować się z niepowodzeniem?
  • Jak indywidualne nastawienie determinuje nasze zachowanie?
  • Jak się „zaimpregnować” i zachowywać dystans psychiczny?
  • Blokady wewnętrzne – pokonywanie wewnętrznych oporów.
7. Strategia na zbudowanie zaangażowania - praktyczny trening mentalny
  • Zaangażowanie jako umiejętność – jak ją doskonalić i rozwijać?
  • Przygotowanie mentalne i trening mentalny – jak go umiejętnie wdrożyć?
  • Techniki automotywacyjne
  • Mój osobisty plan działania: Co zacznę robić? Co przestanę robić?
  • Wdrożenie mentalnego planu treningowego w codzienność

JAK WYGLĄDA SZKOLENIE:

  • warsztat prowadzony jest w małych grupach
  • naszym celem jest wypracowanie konkretnych rozwiązań Twojego problemu
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • gry szkoleniowe

CO OTRZYMASZ:

  • materiały do pracy – podręcznik Mental Gym z odpowiednimi narzędziami
  • przeprowadzenie szkolenia przez licencjonowanego konsultanta Mental Toughness
  • dostęp online do kwestionariusza MTQ48 oraz obszerny raport rozwojowy opisujący otrzymane rezultaty i wskazujący sposoby wzmacniania siły i odporności
  • certyfikat ukończenia szkolenia

 

Szkolenie prowadzimy w języku polskim lub angielskim

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

  • do uzgodnienia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego. Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

Małgorzata Henke

Katarzyna Ujek

Zorganizuj to szkolenie dla Twojego zespołu