Kursy online

Zapraszamy wkrótce

Zapisz się na poniższy kurs za darmo!
Kurs trening silnej woli
Zacznijmy od początku Pewnie czasem, jak większości z nas, zdarza Ci się storpedować własne plany, może zaczynasz coś i zdarza Ci się nie skończyć? Może nadal jesz za dużo słodyczy, chociaż codziennie obiecujesz sobie: „od jutra rzucam”? a może wciąż palisz, choć za każdym razem jedno z Twoich postanowień noworocznych to rzucenie tego w diabły? A może uczysz się angielskiego, niemieckiego lub innego języka już 100 lat i nadal go nie znasz w takim stopniu, jak chcesz? A może dziś mija dokładnie pół roku, od kiedy jutro rano idziesz biegać? Czy chcesz zmienić pracę, ale nadal tkwisz w tej samej? To może czas na CUD? (czyt. Czas Unieść D…?)  To też, ale my pokażemy Ci, że czas na coś jeszcze.
Module 1 Krok 1
FENOMEN SILNEJ WOLI. MASZ SŁABĄ WOLĘ, TO JĄ WZMOCNIJ.
Unit 1 TRENING SILNEJ WOLI

Zapisz się na poniższy kurs za darmo!
Kurs Asertywna Komunikacja
Trening przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją pewność siebie i asertywność w kontaktach z klientami, kontrahentami, współpracownikami oraz skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach biznesowych. Pierwsza część to budowanie wewnętrznej asertywności w oparciu o mocne strony, wzmacnianie umiejętności działania pomimo trudności oraz radzenie sobie z przeszkadzającymi emocjami. W drugiej kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji z klientami oraz asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych.
Module 1 1. Podstawa asertywna
Czym jest asertywność i dlaczego ma tak duże znaczenie w warunkach zawodowych? Jak można budować postawę asertywną w trudnych sytuacjach z wymagającymi rozmówcami? Równy z równym – jak zwiększyć pewność siebie w kontaktach z innymi poprzez znajomość praw asertywnych? Jak stawiać granice, zachowując szacunek w kontakcie z rozmówcą Rozwijanie umiejętności asertywnego odmawiania, reagowania na krytykę i atak.
Unit 1 1. Postawa asertywna
Module 2 2. Różnorodność zachowań w życiu zawodowym-analiza typów zachowań ludzkich
Identyfikacja różnych typów zachowań – dlaczego klienci, rozmówcy bywają „trudni”? Poznanie typów zachowań – zachowanie uległe, agresywne, asertywne
There are no units in this module.