Coaching stresu i emocji

coaching stresu i emocjiCelem coachingu jest wypracowanie skutecznych sposobów radzenia sobie ze stresem i przeszkadzającymi emocjami oraz wzmocnienie odporności na stres. Stres to zwykle połączenie dwóch elementów: oddziaływania jakiegoś stresora oraz sposobu, w jaki dana osoba na ten stresor reaguje. W procesie coachingu analizujemy środowisko, aby usunąć lub osłabić stresory, ale przede wszystkim koncentrujemy się tym, na co mamy wszyscy wpływ – na ukształtowaniu właściwych reakcji.

Kiedy warto skorzystać z coachingu?

  • gdy stres utrudnia Ci życie,
  • gdy z powodu stresu nie osiągasz tego, co chcesz i jesteś mniej efektywna/efektywny,
  • gdy prezentacje, publiczne wystąpienia czy zwykłe rozmowy powodują reakcje stresowe, które nie pozwalają Ci być w pełni efektywnym,
  • kiedy odczuwasz chroniczne objawy stresu: obniżenie odporności, częste infekcje, kłopoty ze snem, napięcie mięśni, problemy żołądkowe, problemy z koncentracją, zmęczenie,
  • gdy łatwo Cię zdenerwować lub zasmucić,
  • kiedy masz wrażenie, że przeszkadzają Ci własne myśli,
  • masz problem ze zrelaksowaniem się,
  • gdy często się martwisz, analizujesz ciągle od nowa to samo, z niepokojem myślisz o przyszłości.

Jakie korzyści daje coaching stresu i emocji?

  • nauczysz się, jak radzić sobie ze stresem, gdy już odczuwasz jest skutki oraz jak wzmacniać odporność na stres tak, żeby nie doświadczać silnego lub chronicznego stresu,
  • poprawisz swoją efektywność w działaniu,
  • staniesz się bardziej opanowany/opanowana, nabierzesz dystansu do siebie i do problemów,
  • będziesz działać z większą pewnością siebie,
  • podniesiesz jakość swojego życia,
  • zyskasz poczucie kontroli i wpływu,
  • zwiększysz zasoby swojej energii i nauczysz się odpoczywać,
  • poprawisz atmosferę w domu i w pracy, mniej stresu to mniej konfliktów i nieporozumień.

Więcej na temat procesu coachingowego: O coachingu

zakup sesję

Zadzwoń i zapytaj:
Małgorzata Henke tel. 504187567,
Katarzyna Ujek 660446583